Vemod



Skitdag.

Tog på mig min klänning från andra världskriget för att försöka påminna mig om vilken tur det är att jag inte lever i (före detta) nazityskland i alla fall. Clutchen var min farmors mors och jag älskar den. Det är underbart med gamla ting som har en historia, att den tillhört min farmor gör det bara ännu bättre. Hon tittar nog ned på mig nu och håller en tumme för att kvällen ska bli bättre än vad dagen var (eller så skrattar hon lite över hur mycket jag kan jaga upp mig över småsaker).

Om inte annat så ser jag ut som en huvudfoting på bilden vilket är ganska kul. Vad fasen, jag bjuder på den, skratta bör man annars dör man!

Kommentarer
Postat av: annawii

Vacker bild och cluthen var riktigt fin!

2008-12-03 @ 20:56:52
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Sassy

Jättefin bild och jättefin klänning! Och den blir ännu finare när man vet att den har en äkta historia!

2008-12-04 @ 17:00:12
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Lovisa

snyggt!

2009-01-05 @ 00:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0