Vårt polska vardagsrum

 

Så här kan det se ut när vi renoverar vårat vardagsrum.

T-shirt, kjol och leggins från H&M.
Skor, Din Sko
Hatt, H&M Herr

Ja, jag vet, jag är lite tråkig idag men så går det när man har tusen saker att göra. Måste hetsstäda mitt rum nu eftersom jag förmodligen får herrbesök imorgon. Kanske visar jag honom vårat vardagsrum som ser ut som om en lagerlokal i Polen för tillfället, kanske inte. Förmodligen inte. Imorgon lovar jag eder alla en kanonoutfit och fler uppdateringar i alla fall, har nämligen köpt världens finaste vinterkappa samt fyndat farmors gamla trenchcoat i en garderob här hemma. I Polen kan man tydligen göra fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0